Home › Jogging i dieta

Jogging i dieta

Wszyscy pragniemy dobrze prezentować się i zwracać atencję idealną sylwetką. Rozważając o urlopie i lekkich kreacjach pomału rozpoczynamy denerwować się - czy zdążymy schudnąć do czasu słodkiego lenistwa na plaży? Dodatkowo kuracja odchudzająca nie kojarzy nam się miło. Na gwałt zaczynamy weryfikację łatwiejszych rozwiązań – tenże moment może jakiś czas zająć. Ostatecznie, gdy wykorzystamy już wszystkie możliwe” 100 % pewne” sposoby, przykładowo: rewelacyjne wymyślone tabletki, głodówki kończące się omdleniami i błyskawicznym przybraniem na wadze, medycynę alternatywną oraz modlitwy, jesteśmy w stanie rozpocząć poszukiwanie prawdziwie skutecznego rozwiązania dla siebie.
Co wybrać? Dieta wstępna, ćwiczenia w fitness klubie + powszednie zdrowe żywienie! Brzmi przerażająco? Nie ma przesłanki do obaw.

Przyzwyczajanie do rozpoczętego stylu życia pochłonie nam 30 dni- takie prognozy podają lekarze specjaliści odnosząc się do swoich badań. Chociaż jawi się to całkowitą zmianą, nadal jawi się roztropniej niźli akupunktura w dążeniu zatrzymania poczucia głodu, prawda? Nie licząc spadku wagi wprowadzając taki harmonogram zwiększymy wydajność organizmu, zmniejszymy podatność na infekcje, podkręcimy naszą witalność i energię a także cofniemy proces starzenia się. Wspomniana wcześniej wprowadzająca dieta jest niezwykle istotna.

Nie chodzi jedynie o niższą treściwość przyjmowanych pokarmów, ale również o wytypowanie składników tak, aby zadziałały oczyszczająco. W tym momencie niezbędne jest spożywanie większej ilości błonnika.

Naszym dążeniem jest oczyszczenie jelit i żołądka, w którym przez długi czas gromadziły się niestrawione pozostałości niskich jakościowo produktów, resztek antybiotyków i innych szkodliwych substancji, które w formie złogów systematycznie opóźniają prace przewodu pokarmowego. W przewodzie pokarmowym statystycznej jednostki przebywa ok 5-6 kg omawianych złogów.

Fascynaci fast foodów i dań z proszku mogą uzbierać nawet do 15 kg.

Remedium jest tutaj skomplikowany i niekomfortowy zabieg albo całkowite odtrucie. Dodatkowymi korzyściami są: poprawa jakości cery, włosów i paznokci.

Kolejnym punktem na naszej liście jest sala ćwiczeń. Należy udać się do tej, która nie licząc pozytywnych opinii oraz najnowszego sprzętu jest w stanie poszczycić się również wysoko wykwalifikowaną kadrą trenerską. To właśnie oni powiedzą nam jak dobrać właściwy dla prezentowanej wydolności plan ćwiczeń. Nie należy przecież na swoją odpowiedzialność zaczynać zwariowanej nagonki za wymarzonym wyglądem, przez pierwszy tydzień przeforsowując bezlitośnie mięśnie oraz stawy. Rozsądny i profesjonalny plan powinien brać pod uwagę nasze dotychczasowe aktywności, ew. schorzenia i obostrzenia lekarskie. Istotne jest aby przemyśleć co pragniemy osiągnąć.

Czy powinien to być rozrost tkanki mięśniowej, spadek wagi czy poprawa ogólnej wydajności organizmu. Warto też mieć na uwadze, że aktywność fizyczna pobudza produkcje endorfin- czyli autentycznego hormonu zadowolenia. Dobrze przygotowany trener poradzi nam również w jaki sposób ułożyć swój harmonogram żywieniowy oraz po jakie witaminy i minerały sięgnąć.

Wejście na taki model nie oznacza automatycznie katorżniczej głodówki, chodzi w tym wyłącznie o zmianę podejścia do filozofii żywienia. Na początku właściwie jest trzymać się jasno zakreślonego planu w którym dokładnie określone są wyliczenia dla wyszczególnionych produktów które przyjmujemy. Z upływem czasu nauczymy się sami określania kaloryczności i wartości odżywczych- będziemy w stanie zmieniać swoją dietę w dowolny sposób. Najważniejszą sprawą nie jest sama kaloryczność produktów które spożywamy, ale co najważniejsze ich skład , ilości szczególnych składników odżywczych, witamin i minerałów w które nas zaopatrują. Choć na początku wydaje się to dość trudne, z czasem intuicyjnie poznajemy dobroczynne dla nas produkty. Z dobrze rozpisanym planem żywienia i harmonogramem aktywności sportowej uzyskamy efekty, które oprócz spektakularnego ciała zaowocują doskonałą kondycją fizyczną..